i brist på annat att skriva på min blogg kan jag berätta om min vecka.

jag vet att jag själv tycker det är svin tråkigt att läsa bloggar som enbart består av personers frukostar och val av kläder. men har kommit fram till att en blogg ska vara personlig så jag har bestämt mig för att berätta hur min vecka ser ut.

måndag: skola. plugg.
tisdag: skola. prov. åka till örebro.
onsdag: kurs. finmiddag.
torsdag: kurs. hemresa. pojkvän.
fredag: skola. leka med vänner. pojkvän. TG.
lördag: ingen aning.
söndag: clown.

sen någon gång mellan allt det där ska jag äta, sova och bajsa också.

toppen. nu kan du stalka mig hela veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninjakvack

Ett vanligt flickbarns liv. Eller?

RSS 2.0