Hjärnsmäll

Då hände det som inte var möjligt. Det var så långt ifrån någons verklighet och vildaste fantasi. Min mamma krockade med hennes bil och husvagn. Denna gång berodde det inte på blixthalka, utan hon blev förmodligen påkörd bakifrån, kom i obalans och voltade in i mitträcket på E4:an utanför Uppsala. Både bil och husvagn är mos, men min mamma och lillasyster (som också befann sig i bilen) LEVER! Helt oskadda, om man bortser från några skärsår och smärtor i huvud och rygg. Ingenting allvarligare än så.

Det går inte att förstå vad som hänt. Det enda jag är helt övertygad om är att det finns någonting övernaturligt som höll sin hand om oss. Denna övernaturliga kraft anser jag vara Gud. Kan inte vara annat, då Gud faktiskt är mäktigast.

Bild på bil och vagn:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninjakvack

Ett vanligt flickbarns liv. Eller?

RSS 2.0