hektiskt dag du

denna dag har varit otroligt lång. började med att jag fick lite för lite timmars sömn, lämnade av mina småsyskon bara sekunder i tid och knappt äta någon fruskot. 
sedan for jag till skolan för en mycket lång dag, med diverse mindre roliga lektioner, för att komma hem till mina hungriga småsyskon, för att sedan städa hela huset eftersom våra föräldrar kommer hem ikväll. 
men nu, är allt gjort. huset är skinande rent (förutom i vissa utvalda hörn) och bebisarna sover. 
 
gött. nu ska jag sitta och pilla navelludd och kolla på Pretty Little Liars medan jag väntar in de gamla. 
 
vill bara förtydliga att jag inte klagar, utan jag berättar bara om min dag med en välförtjänad negativ ton.
denna dag har varit helt okej. 
 
ha det gött. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ninjakvack

Ett vanligt flickbarns liv. Eller?

RSS 2.0